Виталий
Кінотеатр: Бровари
07-08-2020
Добрый день. Я понимаю что людей сейчас мало ходит, но экономить на кондиционировании зала во время просмотра это слишком. Вчера, 06.08.2020г, на премьере "Поезд в Пусан 2: Полуостров" на сеансе в 19:40, в зале было настолько жарко и душно что невозможно было сидеть. Администрация наверное подумала что если пришло около 20 человек на сеанс то можно и не включать кондиционер и вытяжку. Под конец фильма футболка к телу уже прилипла.
Администратор
11-08-2020
Віталій, доброго дня. Ми приносимо вибачення, за таку неприємність. Вдячні за ваш відгук, обов'язково передамо його адміністрації кінотеатру та прослідкуємо, щоб ситуація з кондиціонуванням повітря покращилася.
Tamila
Кінотеатр: Гатне
05-08-2020
У мене накпичились бонуси у особистому кабінеті, але як ними скористатись не зрозуміло? Як я можу їх витратити ?
Администратор
11-08-2020
Таміла, Добридень! Для придбання квитка за бонуси на касі необхідно повідомити про це касира та надати йому код Бонусної картки. При оформленні квитка онлайн кнопка «Придбати за бонуси» з’являється автоматично, якщо на Бонусному рахунку користувача достатньо бонусів для розрахунку за замовлення. Нагадуємо, що вартість квитка у бонусах розраховується за формулою 1 бонус=1 гривня.
Ярослав
Кінотеатр: Deluxe
02-08-2020
Добрий день! Я придбав у вас квитки на фільм "Мій друг містер Персіваль", на 02.08.20, в кінотеатр Баттерфляй Ультрамарин, через TicketsBox (замовлення № 1254424 від 27.07.2020). Сьогодні приїхав з дитиною дивитись фільм. З'ясувалось, що цей кінотеатр НЕ ПРАЦЮЄ! Навіщо ви продаєте квитки в кінотеатр, який не працює??? Це шахрайство. Це портить наш день і ваш імідж. Поверніть мої гроші.
Администратор
28-12-2020
Доброго дня, Ярослав! На жаль кінотеатр Ультрамарин більше не належить до наших кінотеатрів і працює окремо. За окремим розкладом та через окремий сайт. Ми не маємо з цим кінотеатром ніякого зв'язку та не можемо допомогти у цій неприємній ситуації, проте будемо раді бачити вас в наших кінотеатрах: Батерфляй Нивки, Гатне, DeLux, Кантрі та Бровари.
Наталія
Кінотеатр: Бровари
07-07-2020
Чому в гугл картах кінотеатр позначено , як тимчасово зачинений. Ви вже працюєте?
Администратор
10-07-2020
Наталія, доброго дня. Так, працюємо. В Гугл-картах, скоріш за все, поки ще не оновився кеш
Савицька Тетяна
Кінотеатр: Нивки
12-03-2020
Добрий день! 11.03.2020 року купувала квитки на сеанс Черкаси на 21.00 зі свого особистого кабінету. Зайшла в особистий кабінет під своїм логіном та паролем, вибрала квитки, оплатила. А бали бонусні мені так і не нарахували. Як було 54 бали так і залишилось. Запитала перед сеансом у касира, але мені так нічого конкретного чому не нараховані бали не відповіли. Квитанція про сплату Спасибо за оплату! ID: 1267250766 Сумма:120 UAH С карты:41*54 Назначение:Плата за квитки. Баттерфляй Нивки Зал Бордо, фільм Черкаси, дата 2020-03-11, початок 21:00:00 Дата:2020.03.11 14:27 Получатель Название:Кинотеатр Баттерфляй Нивки Сайт:kino-butterfly.com.ua Плательщик Телефон:380973584751 Способ:Оплата картой Коди Ваших квитків: 80-011782-0806 80-011782-0805
Администратор
16-03-2020
Тетяно, доброго дня. Перевірили вашу оплату. Ви оплачували квитки на сеанс в рамках акції-сейл (квитки по 60 грн). За неї бонуси не нараховуються
Сергій
Кінотеатр: Нивки
08-03-2020
Доброго дня! Вчора задав питання на касі - чи діятимуть учнівські квитки 08.03,на що отримав ствердну відповідь. Сьогодні сказали, що святковий день і ніякі знижки не діють! Звернувся за придбанням і нагадав, що зареєстрований, на що касир відповів, що має бути на електронній пошті картка, якщо немає, то не зможе ніяк провести операцію. По факту зайшов через пристрій у свій кабінет, показав картку, пройшла операція операція. Взяв книгу скарг, написав все вище викладене. При поверненні книги запитав, чому не має відповідей на скарги, на що відповіли, що по новому законодавству вони не дійсні! Вважаю, що у вас працює дуже не кваліфікований та не професійний персонал! Вимагаю в якості моральних збитків надати можливість безкоштовно відвідати сеанси мені і моїм дітям!!!
Администратор
09-03-2020
Сергій, доброго дня. Щодо того, чому касири надали недійсну інформацію - уточнимо. Знижки у святкові дні не діють (ця інформація вказана під рокзладом). Щодо картки не дуже зрозумиіло, у чому саме була проблема, уточніть, будь ласка.
Алина
Кінотеатр: Гатне
01-03-2020
Доброго дня, підкажіть чи є знижки іменинникам?
Администратор
02-03-2020
Аліна, доброго дня. Наразі таких знижок немає
Дмитро
Кінотеатр: Гатне
01-03-2020
Наполягаю терміново прибрати з реклами на перед сеансом на 10 годин ранку анонс фільму «нові мутанти», рейтинг якого 16+. Анонс цього фільму йде перед фільмом «поклик пращурів» рейтинг якого 0+. У залі маленькі діти. Дякую наперед за термінову реакцію та відповідні дії.
Администратор
02-03-2020
Дмитре, доброго дня. Так, такий трейлер був, ми вже його прибрали. Але зауважимо, що трейлери перед фільмами розміщуються згідно із договорами дистриб'юторів, не ми вирішуємо, які з них повинні демонструватися.
Елена
Кінотеатр: Deluxe
29-02-2020
Зарегистрировалась в личном кабинете. Билеты покупаю онлайн через сайт, бонусы не насчитываются. Кинотеатр Ультрамарин
Администратор
02-03-2020
Елена, добрый день. Бонусная система действует для кинотеатров Баттерфляй De Luxe, Нивки, Гатное, Бровары и Кантри. Подробнее - здесь: https://kino-butterfly.com.ua/index/rules
анастасія
Кінотеатр: Бровари
23-02-2020
Доброго дня, це не питання, а радше прохання. Велике прохання. Навчіть, будь ласка, касирів спілкуватися з людьми. Ми тричі повторили назву фільму і кількість квитків, а касир, не почувши вчетверте, відкрила рота. Я не маю бажання слухати ругань касирів, коли я прийшла подивитись фільм. Видайте касирам слухові апарати та навчіть спілкуватись з людьми. Подія відбулася 23.02 16:00. Сподіваюсь, ви приймете дане прохання до уваги
Администратор
23-02-2020
Анастасія, доброго дня. Дякуємо за ваш відгук, передамо його адміністрації кінотеатру
Anna
Кінотеатр: Deluxe
22-02-2020
Добрый день! Будет ли демонстрироваться фильм «Леонардо.Незвідані світи» в к/т Баттерфляй???
Администратор
23-02-2020
Анна, добрый день. Пока что показы этого фильма в нашей сети не запланированы
оксана
Кінотеатр: Deluxe
14-02-2020
доброго дня, підскажіть будь ласка як повернути квитки.
Администратор
15-02-2020
Оксано, доброго дня. Повернення онлайн-квитків здійснюється у сервісі https://kino-butterfly.com.ua/order/refund/, а придбаних на касі - відповідно на касі.
Катерина
Кінотеатр: Бровари
14-02-2020
Оплатила билеты через сайт а билетов нет на почте!!! Что делать?
Администратор
14-02-2020
Катерина, здравствуйте. У вас в почте была ошибка, поэтому билеты и не дошли. Если вдруг вы столкнетесь с каким-то проблемами относительно онлайн-заказов, рекомендуем сразу обращаться к техподдержке выбранного кинотеатра, чтоб получить максимально оперативную помощь.
Сергей
Кінотеатр: Нивки
10-02-2020
Добрый день, всего был в кинотеатре "Нивки" 2 раза и 2 раза был недоволен сервисом. Первый раз перед фильмом заказал попкорн и чай. Попкорн получил, а вместо чая дали стакан горячей воды и чайную смесь Meal time, которую я должен был приготовить сам. Как это ещё мне не дали отдельно кукурузу и карамель к ней? На втором походе в кино (10.02.2020) чай уже хоть приготовили, но тетка в гардеробной оказалось сильно прошений. Подошёл к ней, а она сидит и втыкает куда-то в низ. Спросил можно сдать куртку, и она через 10 секунд подняла взгляд и сразу недовольство, почему я куртку ещё не снял. За пару сек снял куртку и дал ей. Она отошла вешать, а потом сдалека возмущённо спрашивает, на что ей вешать, хотя там полноценная петелька есть и бирка за которую тоже повесить можно. Ответил что бы вешала хоть за что-то. Хотя проще было бы самому повесить. Толку вообще от нее? Отвечал ей культурно, хотя хотелось ее послать, за ее недовольство.
Администратор
13-02-2020
Сергей, здравствуйте. Спасибо за ваш отзыв, передали его администрации кинотеатра на рассмотрение.
Олександр
Кінотеатр: Deluxe
03-02-2020
Доброго дня. Підкажіть до якого числа будуть сеанси 1917 на нивках? Дякую.
Администратор
03-02-2020
Олександре, доброго дня. Як мінімум - до 12.02 включно