Володимир
Кінотеатр: Кантрі
15-10-2021
Приїхали в кінотеатр, на точку, вказану на карті ...на місці РЕСТОРАН пАртизан. Змініть координати. Втратили 15 хвилин
Администратор
26-10-2021
Володимир, дякуємо за звернення. Приносимо вибачення за незручності, очікуємо видалення дубліката точки на карті. З повагою, Адміністрація
Карина
Кінотеатр: Гатне
12-10-2021
Добрий день, при купівлі квитків відмовилися оформити знижку по студентському квитку через "Дія".
Администратор
26-10-2021
Катерина, Доброго дня! Просимо вибачення за незручності. З касирами кінотеатру Гатне буде проведено відповідний інструктаж. Дякуємо за ваше звернення. З повагою, Адміністрація.
Сергій
Кінотеатр: Кантрі
03-08-2021
Дуже незручно, що закрита тераса. Якщо треба вийти на свіже повітря, то треба виходити з будівлі. Персонал на прохання відкрити її у робочий час закладу відповів: «ідіть на вулицю». Такий собі сервіс…
Администратор
28-10-2021
Доброго дня! Просимо вибачення за незручності, ми проведемо бесіду з адміністрацією кінотеатру Кантрі. Тераса буде відкрита надалі, дякуємо за ваше звернення! З повагою, Адміністрація.
Виктория
Кінотеатр: Кантрі
24-07-2021
Добрий день, були у кінотеатрі який знаходиться у мегамаркеті у селі Ходосіївка, Київська обл., купили квитки на фільм, до початку нашого сеансу залишалось 30 хвилин , у цей час ми з чоловіком вирішили пограти на ігрових автоматах і підійшли до цього ж оператора , щоб купити жетони...на що оператор відповів що вже 22:30 ми жетони не продаємо. Скажіть будь ласка чому ? Все одно люди очікують початку сеансу.
Администратор
28-10-2021
Доброго дня, Вікторіє! Просимо вибачення за незручності, ігрові автомати мали працювати за своїм розкладом, який не відноситься до роботи кінотеатру. Ми поговоримо з оператором ігрових автоматів, щоб змінити графік іх роботи. Дякуємо за ваше звернення! З повагою, Адміністрація.
Катерина
Кінотеатр: Бровари
02-07-2021
ДОБРИЙ ДЕНЬ! Вперше залишаю поганий відгук про кінотеатр. 01.07.2021 я з друзями пішли на перегляд фільму на сеанс о 22.30 в синій зал. З самого початку в залі було трохи душно. Але ми вирішили що з початком транслювання фільму ввімкнуть вентиляцію чи кондиціонування повітря. Якби не інтерес до фільму я б не сиділа так довго. Впродовж двох годин було спекотно і душно. В прямо сенсі ми вийшли мокрі з кінотеатру. Вперше потрапила в таку ситуацію. Насправді дуже неприємно було і хотілось щоб фільм поскоріше закінчився. Я вважаю що не нормально. Сподіваюсь на те що це не повториться(((
Администратор
28-10-2021
Доброго дня, Катерина! Просимо вибачення за незручності. Дякуємо, що написали нам і повідомили про проблему! Ми вже провели профілактику системи вентиляції та виправили ситуацію із синім залом. Будемо раді бачити вас знов, щоб виправити ваше погане враження від спекотного сеансу. З повагою, Адміністрація
Лавренчук В С
Кінотеатр: Deluxe
09-06-2021
Охороннык на прохання продати маску,відповів грубістю,та в прямому сенсі вигнав з залу"ми були у адекватному стані-а охоронник сказав вимітатисся,потребую зворотній звязок
Администратор
28-10-2021
Доброго дня! Просимо вибачення за цю неприємну ситуацію. Адміністрація кінотеатру ДеЛюкс проведе бесіду з працівниками кінотеатру. Дякуємо за ваше звернення, яке допоможе нам стати краще у майбутньому! З повагою, Адміністрація
Анастасия
Кінотеатр: Deluxe
28-12-2020
Когда переходишь по ссылке кинотеатр "Ультрамарин" выбивает DeLuxe. Очень плохо так относиться к своим клиентам, потому что по Вашей ошибке люди покупают билеты. Уберите из поиска запросов Ультрамарин! Взяли билеты на вчерашний сеанс. Пришли, кинотеатр закрыт. Естественно никто деньги не вернет ибо считается что это наша ошибка. В комментариях ниже, еще в 08 месяце этого года была эта проблема. Кошмарное отношение.
Администратор
28-12-2020
Добрый день! Кинотеатр Ультрамарин больше не относиться к Баттерфляй. Проблема индексации поисковика связанна с новыми владельцами данного кинотеатра, к сожалению мы никак не можем повлиять на эту ситуацию. С уважением, Админиматрация
Анастасия
Кінотеатр: Deluxe
28-12-2020
Здравствуйте! Вчера купили два билета онлайн на сеанс 20:50. Пришли. Кинотеатр закрыт. Объясните каким образом Вы продаете билеты???!!! И с кем мне связаться чтоб теперь мне вернули деньги.
Администратор
28-12-2020
Добрый день! Уточните пожалуйста, на какой сеанс и в какой кинотеатр вы приобрели билеты. Постараемся помочь с возвратом. С уважением, Администрация
Ірина
Кінотеатр: Deluxe
20-12-2020
Чудовий фільм для всієї родини "Казка старого мельника"!! Раджу і дорослим і дітям. Дякуємо Батерфляй Нивки!! Шкода, що лише один сеанс і той на 10 ранку. Шкода, що не було ніде в холі афіші фільму аби зробити фото. Шкода, що не працюють туалети. І ніхто не міряє температуру при вході в зал(
Администратор
28-12-2020
Доброго дня! Дякуюємо за ваш відгук. Нам шкода, що ви залишились незадоволені якістю надання послуг у кінотеатрі Нивки. Ваш відгук вже передали Адміністратору кінотеатру та будуть перевірені наші точки з антисептиком і скринінг на вхідних группах. З повагою, Адміністрація
Олександр
Кінотеатр: Deluxe
15-12-2020
Мне дискомфортно смотреть фильмы в 3D. Многие кинотеатры показывают один и тот же фильм в 3D и 2D и есть выбор. Вы планируете начать такую практику?
Администратор
28-12-2020
Доброго дня! У нас є така практика, коли показують як в 3D так і в 2D. На жаль не всі фільми, які демонструються ми маємо у обох форматах. З повагою, Адміністрація
Лиза
Кінотеатр: Deluxe
04-12-2020
Здравствуйте! Мы с подругой хотим сходить на фильм с возвратным ограничением 16+. На данный момент нам по 15 лет. Можем ли мы как-то, все же, попасть на просмотр? Возможно, под расписку родителей?
Администратор
07-12-2020
Доброго дня! На жаль, за чинним законодавством, ми не маємо права продавати квитки чи пускати на фільми особ, які не досягли зазначеного віку в обмеженнях фільму. Розписки від батьків, чи їх присутність не мають значення. З повагою, Адміністрація
Аліна
Кінотеатр: Нивки
01-10-2020
Добрий день! Хотіла спитати, чому мій студентський квиток так довго знаходиться на розгляді? Фото квитка відправила ще два тижні тому. За правилами, що є у вас на сайті, написано, що документ буде розглядатися до 3 раб.днів. Дякую за відповідь!
Администратор
11-11-2020
Добрий день, Аліно! Вибачте за довге очікування. Ми відстежили цю проблему і вирішили її. Ви вже можете користуватись своїм студентським квитком у особистому кабінеті. З повагою, Адміністрація
Алексей
Кінотеатр: Бровари
27-09-2020
Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, куда обратиться, если не удаётся сменить почту в профиле личного кабинета? После ввода новой почты и нажатия на "Изменить" введённая новая почта остаётся, но при повторном входе в кабинет или обновлении страницы возвращается отображение старой. Вход соответственно всё так же возможен при введении старой почты.
Администратор
11-11-2020
Доброго дня, Олексій! Перепрошуємо за таку неприємність. Ваше питання вже відправили до нашого технічного відділу для вирішення. У найближчий час все виправлять. Дякуємо за ваше звернення! З повагою, Адміністрація
Антон
Кінотеатр: Нивки
24-09-2020
На фільм "Тенет" ходив два рази - вражаючий фільм. На другому перегляді в залі присутнім був лише я. Приємно здивований що для мене одного крутили фільм. Дякую "Баттерфляй Нивки".
Игорь
Кінотеатр: Deluxe
23-09-2020
Вопрос. Когда откроется Ультрамарин?
Администратор
28-12-2020
Доброго дня, Ігор! На жаль кінотеатр Ультрамарин більше не належить до кінотеатрів Баттерфляй і працює окремо. За окремим розкладом та через окремий сайт. Ми не маємо з цим кінотеатром ніякого зв'язку та не можемо допомогти у цій неприємній ситуації, проте будемо раді бачити вас в наших кінотеатрах: Батерфляй Нивки, Гатне, DeLux, Кантрі та Бровари.