Баттерфляй


Правила придбання квитків

Квитки можна придбати в касі кінотеатру або ж оформити на цьому сайті

Звертаємо увагу, що повернути електронний квиток можна не пізніше, аніж за 2 години до сеансу.

1. Щоб оформити квиток на сайті, натисніть на сеанс, який ви бажаєте відвідати, та оберіть бажані місця. Місця, доступні для замовлення, виділені зеленим кольором. Якщо ви хочете змінити місце, натисніть на вже обране місце для відміни та оберіть нове. Введіть свою електронну пошту, на яку буде надіслано квитки та підтвердіть що ви згодні із правилами оформлення квитків онлайн. Увага! Будь ласка, перевірте, чи правильно введено пошту, інакше ми не зможемо надіслати вам квитки та ще раз перевірте, у який саме кінотеатр ви оформлюєте квиток. Щоб скинути усе замовлення, натисніть «Відмінити». Після того як ви обрали місця натисніть «Оформити».

2. Після того, як ви натиснули «Підтвердити», місця буде заброньовано на 5 хвилин для виконання операції оплати. Натисніть «Оформити» для переходу на сторінку оплати системи LIQPAY. У вас буде 10 хвилин, щоб здійснити оплату, інакше платіж буде анульовано.

3. На сторінці оплати введіть реквізити картки та натисніть «Підтвердити». Якщо ви є користувачем Приват24, то для підтвердження реквізитів необхідно ввести свій пароль від Приват24. Натисніть «Підтвердити».

4. На наступній сторінці натисніть «Підтвердити», аби підтвердити, що ви приймаєте умови Користувацької угоди LIQPAY.

5. Після здійснення оплати ви отримаєте ID вашого замовлення (буде також вказаний у електронному квитку). Після підтвердження оплати вам буде надана сторінка з кодом квитанції, де ви зможете ввести свою електронну адресу для отримання копії квитанції, та  повернутися на наш сайт для отримання файлу с електронними квитками.

Важливо! Будь ласка, не ігноруйте отримання платіжної квитанції на вашу електронну адресу. У разі непорозумінь він вам знадобиться.

6. Після оплати ви будете повернуті на наш сайт на сторінку з вашими електронними квитками у вигляді pdf-файлу. Збережіть цей файл або роздрукуйте. Копію квитків ви також отримаєте на свою електронну пошту.

Важливо! Електронні квитки до кінотеатрів Butterfly Нивки та Butterfly Кантрі не дають права на відвідування сеансу. Щоб відвідати сеанс, електронні квитки необхідно обміняти на касах кінотеатру на звичайні. Для цього необхідно надати касиру роздрукований квиток або ж назвати коди ваших квитків. Електронні квитки обмінюються позачергово.

У кінотеатрах Butterfly De Luxe та Butterfly Гатне працюють сканери, тож вам достатньо роздрукувати квиток/показати його на екрані мобільного пристрою серверу для сканування.

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly De Luxe - (063) 232-55-41

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Нивки - (063) 813-55-87

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Кантрі - (063) 233-23-09

Техпідтримка з питань онлайн-продажу у кінотеатрі Butterfly Гатне - (063) 247-96-03

Час роботи техпідтримки - щоденно, з 9:30 до 23:20

Увага! Зазначені правила не розповсюджуються на кінотеатри Баттерфляй Ультрамарин та Баттерфляй Космополіт.

Гарного перегляду!


Правила повернення квитків

1. Якщо квиток придбано на касі, його можна повернути не пізніше, аніж за 30 хвилин до початку сеансу. Для цього потрібно звернутися до касира. Відшкодовується повна вартість квитка (виключення: якщо квиток було заброньовано заздалегідь, вартість бронювання (5 грн) не повертається).

2. Якщо квиток придбано онлайн, необхідно скористатися сервісом «Повернути квиток» на сайті мережі Баттерфляй не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу. У вказане поле необхідно ввести номер вашого замовлення (ID) (вказується у електронному квитку у лівому верхньому кутку). Ви можете повернути як усі квитки із замовлення, так і частину квитків. Гроші за квиток будуть повернуті на ту ж картку, з якої були списані, але з вирахуванням комісії електронного банкінгу. Строк повернення – 24 години.

Увага! У разі, якщо ви вже обміняли електронний квиток на звичайний, перед поверненням через електронний сервіс необхідно повернути цей квиток (який ви попередньо отримали при обміні) на касу кінотеатру. Після цього ви можете скористатися сервісом «Повернути квиток» (див. правила вище). Без повернення звичайного квитка на касу скористатися цим сервісом неможливо. Нагадуємо, що повернути електронний квиток можливо не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу.

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly De Luxe - (063) 232-55-41

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Нивки - (063) 813-55-87

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Кантрі - (063) 233-23-09

Техпідтримка з питань повернення квитків у кінотеатрі Butterfly Гатне - (063) 247-96-03

Час роботи техпідтримки - щоденно, з 9:30 до 23:20

Увага! Зазначені правила не розповсюджуються на кінотеатри Баттерфляй Ультрамарин та Баттерфляй Космополіт.


Правила користування особистим кабінетом

Основні правила користування програмою лояльності мережі Баттерфляй.

1. Бонусна система мережі Баттерфляй наразі діє у таких кінотеатрах: Баттерфляй De Luxe, Баттерфляй Нивки, Баттерфляй Гатне, Баттерфляй Кантрі.

2. Щоб отримати Бонусну картку, користувачу необхідно зареєструватися в Особистому кабінеті. Після реєстрації та активації Кабінета користувачу буде автоматично надано унікальний 13-значний код та штрих-код його бонусного рахунку (Бонусна картка). Штрих-код та код будуть доступні на основній сторінці Особистого кабінету.

3. Бонуси зараховуються при купівлі квитка як на касах вищезазначених кінотеатрів, так і при оформлення квитків до них на сайті мережі Баттерфляй. Нарахування бонусів іде за формулою "10 гривень=1 бонус". Таким чином, при купівлі квитків на 450 гривень, користувач Бонусної системи може отримати 45 бонусів на власний рахунок. При списанні діє зворотня формула "1 бонус=1 гривня". Таким чином, квиток вартістю 100 гривень буде коштувати 100 бонусів.

4. Бонуси не переносяться з одного на інший бонусний рахунок і використовуються виключно для оплати квитків на сайті мережі Баттерфляй до вищезазначених кінотеатрів. Нарахування бонусів відбувається протягом 24 годин.

5. Для зарахування бонусів при придбанні квитків на касі кінотеатру необхідно скористатися одним з таких варіантів:
- Назвати касиру 13-значний код Бонусної картки, вказаний під штрих-кодом в Особистому кабінеті;
- Надати касиру для сканування штрих-код Бонусної картки, вказаний в Особистому кабінеті, з мобільного пристрою;
- Надати касиру для сканування роздрукований штрих-код Бонусної картки, вказаний в Особистому кабінеті.

6. При оформлення квитка онлайн достатньо лише увійти у власний Особистий кабінет (про те, що користувач увійшов в кабінет, повідомляє напис у правому верхньому кутку сайту). Після цього, оформлюючи квитки до вищезазначених кінотеатрів онлайн, користувач автоматично отримає на свій рахунок бонусні бали.

7. Для придбання квитка за бонуси на касі необхідно повідомити про це касира та надати йому код Бонусної картки.

8. При оформленні квитка онлайн кнопка «Придбати за бонуси» з’являється автоматично, якщо на Бонусному рахунку користувача достатньо бонусів для розрахунку за замовлення. Нагадуємо, що вартість квитка у бонусах розраховується за формулою 1 бонус=1 гривня. Важливо: за сеанси із спецціною (знижки школярам, студентам, пенсіонерам, покази із акційними цінами) бонуси не нараховуються, квитки на такі сеанси за бонуси придбати неможливо.

9. Користувач має право повернути квитки, придбані за бонуси. Здійснити це можливо через сервіс повернення квитків. Повернення здійснюється за стандартними умовами повернення (можливо повернути не пізніше, аніж за 2 години до початку сеансу, бонуси повернуться протягом 24 годин).

10. У випадку, якщо користувач бажає повернути квитки, за які йому було нараховано Бонуси, але при цьому його рахунок Бонусів може стати від’ємним (напр. після придбання 10 квитків на суму 1000 гривен (100 Бонусів), Учасник клубу придбав квиток за 100 Бонусів та бажає повернути один з 10 квитків), йому необхідно повернути спочатку Квиток, придбаний за бонуси, а потім вже здійснити повернення одного з 10 квитків, придбаних за гривні.

11. У випадку втрати паролю до Особистого кабінету, його можна відновити через спеціальну форму.

12. У випадку, якщо Учасник клубу не пам’ятає ані пароль, ані пошту, йому необхідно надіслати заявку на відновлення на електронну пошту [email protected], вказавши такі дані: номер Картки/скріншот штрихкоду, ПІБ, дату народження та номер телефону, а також долучити до листа скан-копію документу, що посвідчує особу (фотографію, номер та серію документу, ким видано – бажано закрити папірцем, для відновлення необхідні лише ПІБ та дата народження).